lördag

2010-02-13 / 17:44:45
Hej allihopa!! Förlåt för väldigt suckig uppdatering.

Jag vaknade iaf klockan åtta. Då var det bara att pallra sig upp för klockan nio skulle vi simma på edda. Det gick väl bra, simmade ganska länge och intensivt. Var då iaf den mest vältränade där eftersom dom flesta bestod av halvtjocka tanter, hah.

Sedan fick jag skjuts till stan. Fick vänta där ett tag på Elin. Men sedan var jag vrålhungrig för jag åt bara en banan efter att jag simmat. Så vi gick till subway. Så jävla gott alltså!! Honey oat och chicken teriyaki, ost ( toastad), tomat sallad och gurka, det bästa som finns. Sedan vart vi typ aslessa men tog oss iaf en tur till jc. Där hittade jag ett par skitsnygga jeans för 120 kronor. Ordinarie pris var 600 kronor. Det  var nästan gratis jue, hehe.

Nu ska jag iaf snart äta vårrullar. SÅ IN I HELVETES GOTT. Sedan ska jag vara med Elin. Vi ska väl se någon skräckfilm. Utvärdering av den kommer väl sen :)
Kommentarer!
Postat av: aw - gotlandstöis ツ

jag med:D

Kommenterat - 2010-02-13 / 22:44:28  | URL - http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: hejannw

inte mycket :)

Kommenterat - 2010-02-13 / 22:48:54  | URL - http://hejannw.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: