kalas :)

2010-02-14 / 16:37:31
Hej allihopa! Förlåt för asdålig uppdatering. har inte haft en sekund ledig nästan! Men nu tar jag mig tiden till en uppdatering!

Idag steg jag upp halv elva. Sedan gjorde jag snövitstårta, det är typ min favvo. Underbart god alltså :D:D
Sedan gjorde jag mig klar, ghjälpte mamma att städa sedan kom gästerna. Fick ihop en hel del pengar, känns bra. men det ännu bättre är at jag har ofått två presenter. Så det lär bli lite ännu mer åengar. Så till veckan ska jag tömma kontot och köpa min efterlängtade snowboard. Känns helt bra!! För nästa vecka på lördag ska jag följa min lillkusin och morbror till bygdsiljum. Längtar redan, hah.

Men nu ska jag iaf snart äta middag. Vi har beställt pizza, underbart. Efter det så ska har jag träning. Sedan blir det sängen, för imorgon är det skola. Det suger förövrigt x)

Men aja, uppdatering kommer imorgon :):)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: