Charmigt

2010-02-10 / 17:48:34
Ah, nu tror jag att jag snart rullar fram! Vi firade min födelsedag idag med hämtmat från Wok n' Roll. Hur gott som helst. För mig blev det vårrullar och friterad kyckling m. ris, enormt gott! Men extremt mättande.
Fick veta vad jag fick på debattartikeln. Fick bara bra kritik så det blev ett VG+. Så nästan ett mvg.  Jag är helnöjd! Från att ha gått från ett knappt vg till nästan ett mvg, great ;D (y'

idag var det iaf nationella. Kan inte direkt påstå att att jag är jätteduktig på läsförståelse. Jag förstår vad jag läser men hatar frågorna. Men jag är rädd att jag ska skriva för lite eller för mycket.
För Anna sa: Ni ser ju på raderna ungefär hur mkt ni ska skriva. Så ibland kan det vara perfekt det första ni skrev men vissa kan lägga till en massa onödigt för att fylla ut raderna och dra ner det till ett g. Jag ba: Nooooooo!! Jag har säkert gjort en massa såna. Men jag tror knappast att om man skriver ''relevanta'' saker och långt så kan det ju inte göra så mkt skillnad. Men jag skrev inte så mycket att jag ska behöva oroa mig för det. Skrev snarare för lite...Usch vill inte tänka på det där. Jag blir bara orolig.

Imorgon är det också nationella i tre timmar!! Vi ska skriva någon form av uppsats. Själv har jag siktat in mig på novell. Det är iaf den roligaste delen. Lite svårt att skriva en debattartikel då man inte har någon fakta att gå på? Men eftersom noveller och det är min starkare sida så hoppas jag på ett vg iaf.


Gud, känner att jag skrivit en hel del. Det ska väl räcka ett tag. Ska snart till Ica med mami. Behöver pengar till busskortet och sedan ska jag handla lite inför nationella imorgon, samt värma upp med att skriva några rader i word.. Så ha en bra kväll allihopa!! :)

Min favvo!! :D
Kommentarer!
Postat av: Josefine

du då är vi två :) när man har börja så är man beroende :)

Kommenterat - 2010-02-10 / 18:00:44  | URL - http://yoursooofine.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: