Mellandagsrea!

2009-12-26 / 17:33:47
Hej allihopa! Kom hem för iungefär en timma sedan. Jag steg ju upp där vi halv nio och drog på stan vid 10. Vi var där i drygt tre timmar sen orkade vi inte längre. Jag handlade en lång cardigan från Bik bok för 150:- och sedan en jumpen från h&m för 100:-.. Sedan köpte jag en present åt Hanna också. Men jag kan inte skriva vad det var för Hanna läser min blogg.

SNART ska min familj och jag dra till moster. Hon bjuder på middag och jag är alldeles utsvulten, HAH! Inte kul alltså.. Sedan ska jag dra till Elin. Vi ska se Jvm på tv. Fyra stycken från Skellefteå AIK  ska ju vara med, varav Martin Lundberg, Rundblad, Tim Erixon och Adam Larsson. Blir KANSKE kul.. Jag är inget stort hockeyfan och om matchen suger kommer jag döö!!!

Imorgon är det nog träning som gäller. Annars vet jag inte riktigt vad som händer. Ska nog bara ta det lugnt. Det känns måttligt skönt att börja om att träna efter all julmat ;o Mina tarmar skriker inte precis av lycka x)

Aja, ska nog dra närsomhelst. Ha en bra kväll allihopa ;D

Kommentarer!
Postat av: natta

min jul var super mysig :D

Kommenterat - 2009-12-26 / 19:47:41  | URL - http://natalies.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: