Insnöad

2009-12-22 / 14:45:53
Hej allihopa! Jag vet att min uppdatering är lite off såhär på dagarna. Men det är för att jag antingen sover halva dagen eller ar något annat, typ träning. Jag kom hem ganska nyss från ett fotbollspass.

Mkt har det snöat idag också. När jag genade genom lekparken fick jag gå i snö som nästan var ända upp till midjan. Inte kul alltså! det har liksom snöat en halv meter snö idag, INTE OKEJ. KOlla det här bara..
Det här är iaf min balkong. Det syns inte så mkt men min balkong är under Tak, ändå är det två decci högt ;o


Här om ni inte ser så har vi ungefär en meter högt staken, plus en decimeter  under staketet. Och det har alltså snöat över halva staketet. INTE OKEJ!
Tyvärr syns det inte så bra hur mkt det egentligen har snöat.  Inte kul alltså. Och en till sak...


HAHAHAH vemfan halkade i duschen ;o? Kanske bara jag som ser det roliga med det hela x)

Hehe ja, jag uppdaterar väl senare i afton. Måste duscha nu. OCh sen ett fett grattis till mig som inte använt smink sen i LÖRDAGS!!!! Helt otroligt ;]
Kommentarer!
Postat av: Adina

sv: :) Tack

Kommenterat - 2009-12-22 / 15:04:46  | URL - http://enstjartpahimlen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: