Heheh ^^

2009-12-22 / 15:07:25
Varför stämmer detta in på jag och Elin x)?

FALSKA VÄNNER: Knackar på din dörr!
ÄKTA VÄNNER: öppnar dörren och ropar: JAG E HEMMA! ( Jag skriker hallå eller något, inte jag är hemma )


FALSKA VÄNNER: Är oroliga för att du ska avslöja deras hemligheter
ÄKTA VÄNNER: Vet att det aldrig skulle hända ( så sant! )

FALSKA VÄNNER: hjälper dig ut ur fängelset
ÄKTA VÄNNER: sitter brevid och säger: Jäklar vad vi hade kul! ( inte hänt än )


FALSKA VÄNNER:
Saknar dig när du är bortrest.
ÄKTA VÄNNER: Saknar dig när du är på toa! ( lite överdrivet )

FALSKA VÄNNER: Ignorerar detta.
ÄKTA VÄNNER: Har detta på sin bilddagbok blogg för att visa att dom e äkta vän

Kommentarer!
Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en fin kväll! Kram /M

Kommenterat - 2009-12-22 / 16:32:00  | URL - http://maddisenj.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: